Előnyök

Vállalkozóként vagy kisebb vállalkozásként gyakran lehet probléma, hogy a bejövő hívásokat nem tudjuk fogadni és így jövőbeni üzletektől esünk el. Máskor gondot okozhat az apróbb irodai munkák, számlázások, kezelése.

Az Online Iroda Ausztria lehetőséget kínál Önöknek, hogy többé egy hívásról se maradjanak le, mindig elérhetőek legyenek.

 

Előnyeink

Költségmegtakarítás

Rugalmasság

Biztonság és Diszkréció

Azonnali elérhetőség

Azonnali munkakezdés

 

Lehetőségek tárháza

Amennyiben nem kívánnak hívásátirányítást, csupán e-mail illetve faxküldést, tolmácsolást, illetve egyéb irodai munkák ügyintézését, online irodánk szívesen átvállalja ezen feladatok elvégzését.

 

Egyéb irodai ügyintézés

      -Adatfeldolgozás

-Adminisztratív teendők ellátása, dokumentumok kezelése, feldolgozása
-Adatrögzítés, Iktatás
-Számlázás, bejövő számlák iktatása, számlareklamációk kezelése
-Statisztikák, kimutatások készítése Pl: teljes hónap, havi 4 alkalom
-Határidő és munkanapló karbantartása
-Árajánlat készítés, megrendelés felvétel
-Jegyzőkönyv és táblázatkezelés
-Nyilvános projektek keresése, megpályázása
-PowerPoint prezentáció készítése
-Egyéb Pl. apróhirdetés elhelyezés, marketing feladatok, stb…