Cégeknek
Cégünk fő tevékenységi köre, hogy az Ausztriában Alapított Cégek irodai ügyintézését
megkönnyítsük, feladataik egy részét átvállaljuk.
Cégünk megalapítása óta arra törekszünk, hogy mindig a terület legjobbjai legyünk.
Elsődleges célunk a professzionális szolgáltatásnyújtás, hogy Ön mindig a legnagyobb
eredményeket érje el sikeresen.
Alapcsomag
- Telefonos ügyintézés, hívásfogadás, ügyféltanácsadás
- levelezés lebonyolítása ( levél, fax, email)
- jelentések küldése a fogadott hívásokról email-ben
Variálható irodai csomagjaink- egyedi, kedvező árak
-Tolmácsolás és fordítás
-Honlapkészítés
- Hirdetési felületek létrehozása és kezelése
- Adatfeldolgozás
-Adminisztratív teendők ellátása, dokumentumok kezelése, feldolgozása
-Adatrögzítés, Iktatás
-Számlázás, bejövő számlák ellenőrzése, iktatása, problémás ügyek intézése
-Statisztikák, kimutatások készítése Pl: teljes hónap, havi 4 alkalom
-Határidő és munkanapló karbantartása
-Árajánlat készítés, megrendelés felvétel
-Nyilvános projektek célzott keresése és megpályázása
-Jegyzőkönyv és táblázatkezelés
-PowerPoint prezentáció készítése
-Egyéb Pl. apróhirdetés elhelyezés, marketing feladatok, stb…
Olvass tovább: https://online-iroda-ausztria.webnode.hu/cegeknek/arak/